vrijdag 8 augustus 2008

Optimisme...

Ik mag dan al jaren in het midden van het land wonen, maar ik ben een geboren en getogen Tukker. En dat zul je er nooit uit krijgen. Dientengevolge ben ik dus ook fan van de plaatselijke FC en weet ik dus van gekkigheid niet waar ik kijken moet. We moeten namelijk tegen Arsenal voor de Champions League. Ik woon dus Utrecht, maar de energie die momenteel uit het Oosten komt is aanraakbaar. Er is een hoop, een optimisme gaanbaar uit een streek die ik niet anders ken dan " doo mah normaal, dan dooj al gek genog". En ik geniet van ieder moment. Okee, als we we verliezen van Arsenal, dan verliezen we van Arsenal. En niet van FC Kopenhagen of Slavia Praag. Wij Tukkers staan weer even op de kaart. En om het in goed Twents te zeggen: I'm fucking like it!

Geen opmerkingen: